dimecres, 23 de juliol de 2014

DIA 6: aventura aduanera

6:00 am sona el despertador que ens prepara per a un dia mooooolt llarg.

7:00 am. Agafem el microbus.
8:00 am. El ferri ens porta al continent. Avancem cap a Cambodja no d'un cop, sinó parant fins a dos cops en restaurants/arees de servei dels amiguets de la companyia de bus.

13:00 pm. Just a 2 km abans d'arribar a la frontera ens paren en un nou restaurant. Aquí és on les companyies de bus estafen el guiris i els cobren el doble per atravessar la frontera. Nosaltres estem disposats a no pagar i exigir que ens portin a la frontera real. No estem sols, anem amb una colla d'americans que tampoc volen pagar. I l'Hugo, un Mallorquí que viu a Tailàndia i que està acostumat a saltar-se l'estafa.

Després de la pressió del grup, aconseguim rebaixar la estafa i deixar-la en "propina".

15:30pm. Creuar la frontera i fer la paperassa ens costen altres dues hores de temps perdut.

17:30pm. Un bus del govern ens porta a una terminal d'autobusos per a guiris.

19:00pm. Just quant queda mitja hora per arribar Siam Reap el bus torna a parar al restaurant d'un colega. La gent s'emfada i es nega a baixar. El conductor diu que en comptes de parar 40min, en pararà 60. "Ole tus huevos"

20:30pm. Per fi arribem a Siam Reap. Lautobus, però, no ens deixa al centre... Sinó a un descampat quasi sense llum i ple de fang a les afores de la ciutat. Agafem un TukTuk fins al centre. Ara comença un nou i apassionant repte: trobar un hotel.

Per sort el segon hotel on mirem trobem habitació... Ara dutxa i a dormir.

RESUMINT:

Hem sortit a les 7:00h i hem arribat a les 20:30h. Hem trigat 13:30h per avançar 350km. Tot un record! Sobretot quan ens havien dit que la hora d'arribada serien les 17:30h!

1. Vaya país de chorisus i tercer mundista l espero que almenys valgui la pena la visita